Archive

Thursday 10 October 2013

Pleated blue skirt









 Photos: Lukasz Sokolowski

4 comments:

Mulinowanie i inne wariactwa said...

Śliczna spódniczka, piękny kolor :) No i ten naszyjnik - cudowny!

Es said...

Jak dla mnie gora ladna zwlaszcza te bluzeczka/sweterek nie wiem co to bo dokladnie nie widac. Spodnica srednia nie do tej bluzki nie dla kobiety w twoim wieku. wydaje mi sie ze niektore Twoje stylizacje sa zbyt dojrzale. Nie rob z siebie starej - mlodziutkiej. Btw nie toleruje czarnych balerin do czarnych grubych rajstop, wyglada troche jakbys nie miala butow. Poza tym wydaje mi sie ze gora jest troche za ciezka do baletek, ja bym zdecydowanie ubrala sztyblety, no ale kto co woli. Pozdrawiam

Anonymous said...

troche sztuczne są te pozy, bez urazy ale na siłę pozujesz jak niektore blogerki itd , jednak Ci to nie do konca wychodzi grozna mimika to co sie rzuca w oczy na 1 plan , brakuje naturalnosci w tym i usmiechu co wiecej!. W pewnych ujeciach widac , ze zdj sa ustawiane a nawet pozowane a nie robione naturalnie aby uchwycic gesty i twoja mimike oraz pozy w 100% jaka jestes sama Ty. ;)

m-fietko said...

Pozuję do każdego zdjęcia. Jak napisałaś/eś - to widać, i jestem tego całkowicie świadoma. Wcale nie staram się niczego udawać. Nie jestem modelką, i nie staram się nią być. Jestem za to aspirującą dziennikarką, która pisze o modzie, a ten blog to moje hobby. Zamiarem, którym się kierowałam przy zakładaniu bloga była chęć zaprezentowania zestawów ubrań, a nie jako tako samej siebie. Chciałam zauważyć, że to, iż piszę tego bloga, czyni mnie blogerką, a więc i pozuję jak blogerka. Jest to blog o modzie, nie o mnie. Co do naturalności - przepraszam, nie umiem inaczej. Taką już mam twarz.