Archive

Sunday 11 August 2013

Monochrome: black and white trend

I like to keep things simple, also when it comes to matching colours in my outfit. The monochrome trend is one of my favourite in Spring/Summer'13 season. I've always loved the black and white in fashion, particularly when matched together in stripe pattern. Striped tops, shirts and cardigans - I've had them in my wardrobe since I remember. This season I've decided to treat myself with a monochrome vertical striped skirt. And believe me: it goes with almost everything! I love to match it with leather jacket and monochrome pointed heels which I bought recently. I've wanted to have them since I've seen trends for 2013. I know that summer is almost over, and the Autumn/Winter season comes with completely new tendencies in fashion. However, I'll always love black and white. And stripes. I'll never resign from them, even though they may widen my body.

Lubię prostotę, szczególnie podczas mieszania kolorów w moim stroju. Trend monochromatyczny jest jednym z moim ulubionych w sezonie Wiosna/Lato'13 . Od zawsze uwielbiałam czarny i biały w modzie, w szczególności kiedy zestawione razem we wzór pasków. Bluzki, koszule i kardigany w paski - od zawsze miałam ich pełno w szafie. W tym sezonie zdecydowałam kupić sobie monochromatyczną spódnicę w pionowe paski. I uwierzcie mi: pasuje do prawie wszystkiego! Uwielbiam zestawiać ją ze skórzaną kurtką i monochromatycznymi butami ze spiczastymi noskami, które zakupiłam ostatnio. Chciałam je mieć odkąd zobaczyłam trendy na rok 2013. Zdaję sobie sprawę z tego, że lato dobiega końca, a sezon Jesień/Zima nadchodzi wraz z kompletnie nowymi tendencjami w modzie. Jednakże, zawsze będę uwielbiać połączenie czarnego i białego. I paski. Nigdy z nich nie zrezygnuję, pomimo tego że mogą poszerzać moje ciało.







 Photos: Lukasz Sokolowski

TOP - NO NAME
SKIRT - MISS SELFRIDGE
JACKET - H&M
HEELS - PRIMARK
BAG - PRIMARK
NECKLACE - TIE RACK

No comments: